poniedziałek, 22 czerwca 2009

ĆMA :)

Witajcie,

Iluminacja na dziś:
Zaczynaj każdy dzień od słuchania swojej ulubionej muzyki :)

Ćma
Jeden krok w Twój jasny wzrok
Bardzo dobrze wiem jak to skończy się
Chociaż chce już za późno jest
Żeby uciec stąd, wyrwać się z Twych rąk
Nie jestem już sobą
I gestem i mową
Ciągnie mnie tak jak ćmę
Ciągnie mnie do Ciebie :)
Dobrze wiem spalę się
To silniejsze jest ode mnie
Ciągnie mnie jak ćmę
Lecę w ogień Twój :)
Czy to Miłość jest, czy koniec mój...
Tracę grunt lecę głową w dół
Zanim zacznie się jak się skończy wiem
Każdy dzień we mnie głodem jest
Każda chwila chce wyć, by przy Tobie być
Nie jestem już sobą
Lecz cieniem za Tobą
Ciągnie mnie tak jak ćmę
Ciągnie mnie do Ciebie
Dobrze wiem spalę się
To silniejsze jest ode mnie
Ciągnie mnie jak ćmę
Lecę w ogień Twój
Czy to Miłość jest, czy koniec mój?

autor: Janusz Onufrowicz

Bardzo lubię tą piosenkę...kiedyś dawno temu Ktoś mi ją śpiewał :)
Uśmiecham się do siebie i do swoich myśli i do Ciebie też się uśmiecham...

Muzyka jest bardzo, bardzo ważna w moim życiu, bez względu na stan Duszy...
Kiedy jestem szczęśliwa słucham jej głośno, śpiewam tańczę...kiedy jest mi smutno (tu zależy jak bardzo) słucham jej cichutko lub bardzo, bardzo głośno, żeby "zagłuszyć" swoje myśli...

Pozdrawiam muzycznie
Angela

Brak komentarzy: