piątek, 12 czerwca 2009

Urodziny :)

Moje urodziny :))) Były dwa dni temu...tyle wolnych dni...balanga trwała 4 :) Najbardziej wytrzymałym serdecznie dziekuję :)))

Uwielbiam ten dzień - urodziny!!! Mamo i Tato jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję, że JESTEM :)))

Ahhh, od godziny 24.01 - 10-go czerwca czuję się fantastycznie :)

Kocham swoje życie, znam swoją wartość, słucham i wierzę swojej Intuicji :)))

Dostałam mnóstwo cudownych życzeń, przepełnionych dobrocią prosto z Serca. Usłyszałam słowa uznania, pochwały oraz wiele serdeczności....za które bbb dziękuję :)
Dziękuję za kolejne spełnione marzenia - prezenty :) Ale przede wszystkim dziekuję, że JESTEŚCIE w moim życiu, za Waszą obecność :) Każdy wie do Kogo są te słowa :)
Wiem, że Jesteście tuż obok, wiem na kogo mogę zawsze liczyć, bez wzgledu na sytuację i warunki zwłaszcza te "atmosferyczne" :)
Dziękuję za tę piosenkę :) i inne tego dnia i wieczoru :))))
A Tobie z całego serducha dziekuję za ten tekst:

Kiedy nikogo nie będzie i pomyślisz, że nikomu na Tobie nie zależy.
Kiedy cały świat opowie się przeciwko Tobie i poczujesz się samotna - Ja będę obok :)
Kiedy ten na kim najbardziej Ci zależy, nie będzie dbał o Ciebie. Kiedy ten, komu dasz swoje Serce i Duszę, rzuci Ci je w twarz - Ja będę obok :)
Kiedy osoba, której zaufałaś - zdradzi Cię. Kiedy ten, z którym dzielisz wszystkie myśli i tajemnice, nie będzie pamiętał nawet o Twoich urodzinach - Ja będę obok :)
Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebowała, to ktoś, kto Cię wysłucha. Kiedy wszystko, czego będziesz potrzebowała, to ktoś, kto otrze Twoje łzy - Ja będę obok :)
Kiedy Twoje serce będzie tak bolało, że nie będziesz mogła nawet oddychać. Kiedy będziesz chciała już tylko położyć się i umrzeć - Ja będę obok :)
Kiedy zaczniesz płakać słysząc smutną piosenkę. Kiedy łzy nie będą chciały przestać płynąć - Ja będę obok :)
Więc widzisz, będę obok aż do końca. To jest obietnica, którą mogę Ci dać. Jeśli kiedykolwiek będziesz mnie potrzebowała, po prostu daj mi znak i w sekundkę znajdę się obok...

WIEM - DZIEKUJĘ :)))))

P.S. Jest cudnie :)

http://www.youtube.com/watch?v=9p0oH6OCXts

Brak komentarzy: