czwartek, 25 czerwca 2009

Para :(

Witajcie,

Iluminacja na dziś: Jeżeli nie pokażesz ludziom, kim jesteś, nigdy nie będą mogli Cię zobaczyć.

To interesujące, zwłaszcza biorąc pod uwagę cały dzisiejszy dzień i związane z nim przemyślenia :) Piszę te słowa wieczorem, z perspektywy całego dnia, dlatego moje spostrzeżenia są bardziej przemyślane i przez to może ciekawsze... Wszystko zaczęło się kiedy się obudziłam, była 5 rano. Niesamowite??? Byłam naprawdę wyspana i bardzo zadowolona - piękny sen miałam :))) ale nie mogę go opowiedzieć, napiszę tylko, że główną rolę grał w nim WIELKI, STARY, DREWNIANY STÓŁ :) i było bardzo, bardzo miło...:)))))

Tak więc radośnie wstałam, ubrałam się i wyszłam z moim najukochańszym Axelkiem, który zerknął na zegarek, a potem spojrzał na mnie ze zdziwieniem... Jeszcze bardziej zdziwioną minę miał mój sąsiad, starszy, kulturalny zawsze uśmiechnięty Pan kiedy zobaczył, że o 5.15 rano chodzę boso po trawie...:) Ale było bosko, pod stopami czułam wilgotną trawę, a prosto w twarz świeciło mi jasne, żółciutkie słonko... Później wszystko nabrało troszkę większego tempa, prysznic, śniadanko i droga do pracy :) dzieciaki są na wakacjach ufff i wtedy to się stało :) W drodze do pracy jak to w Warszawie - "mały korek", stoję sobie grzecznie, nie marudzę, nie rzucam się, nie kombinuję - świeci słoneczko, ja mam dobry, ba nawet bardzo dobry czas...jadę gra muzyka, ja śpiewam (coraz częściej zastanawiam się, czy nie powinnam wziąć udziału w najnowszej edycji "IDOLA", "Szansie na Sukces" czy też zgłosić się do programu "Mam Talent"???

Tak więc śpiewam sobie kolejną zwrotkę "UPIORA W OPERZE" część, w której Christine śpiewa: "Ten głos nawiedzał mnie, Przybywał w snach. Wymawiał imię me, aż nastał brzask. I chyba dalej śnię, lecz razem z nim... To on – to Upiór tej opery ma we władzy sny..." Śpiewam i delikatnie wrzucam "jedynkę" - posuwam się do przodu, w żółwim tempie, ale zawsze do przodu :)))) Zerkam w lusterko (lusterko wsteczne) - oczywiście, żeby poprawić sobie makijaż jak przystało, na prawdziwą blondynkę :))) i co widzę??? Za mną stoi samochód, nie pamiętam marki, ale to bez znaczenia. W środku para - Mężczyzna i Kobieta, ich twarze...każda skierowana była w inną stronę, ich twarze były smutne i takie jakieś bez wyrazu...patrzyłam na nich i pomyślałam, dlaczego tak sie dzieje, że nie wiadomo kiedy, jak i z jakiego powodu ludzie nie mają sobie nic do powiedzenia...mówią tylko o sprawach codziennych, błahych, normalnych, nudnych, obowiązkowych :( I teraz śpiewam z PHANTOM-em"Niezwykły duet nasz usłyszy noc, bo mam nad Tobą już nadludzką moc. A choć odwracasz się spoglądasz w tył To ja – to Upiór tej opery mam we władzy sny. CHRISTINE: Kto widział Twoja twarz ten poznał strach, dla świata maskę masz PHANTOM: Świat głos mój zna CHRISTINE + PHANTOM: W harmonii splata się i głos i myśl...O tak – to Upiór tej Opery ma we władzy sny CHÓR: To on, to upiór tej opery. Ten duch, to upiór tej opery! PHANTOM: Fantazji odrzuć dziś nieostry kształt, bo czas, by miała już CHRISTINE: Twój głos i twarz CHRISTINE + PHANTOM: Noc labiryntem jest, zabłądźmy w nim!!!"

Zerkam ukradkiem na tą parę i chyba mi ich troszkę żal...Wyglądają na ludzi, którzy się gdzieś pogubili, może po drodze coś stracili, a może zwyczajnie nie są już szczęśliwi tak jak kiedyś...Ich twarze ożywiają się gdy na czerwonym świetle, tuż przed maską ich samochodu przebiega młoda, atrakcyjna blondynka...uśmiechem przeprasza jego, a On odwzajemnia jej uśmiechem :) potem jeszcze przez chwilę na siebie patrzą...w jego oczach widać jakąś "zmianę", a może to jakaś tęsknota??? Ona - kobieta z samochodu patrzy na nią z jakimś żalem, z nieuzasadnioną zazdrością - może dlatego, że jest młodsza, a może...dlatego że spowodowała, iż ON się uśmiechnął ... Jadę dalej, oni również...Dziwnie mi jakoś...
Myślę, sobie: zawsze tak było, jest i będzie, że Kobiety zazdrosne są o młodsze Kobiety, a Mężczyźni oglądają się za młodymi, atrakcyjnymi Kobietami...nie mamy na to wpływu...
Odwieczny problem ludzkości ...
Tyle myśli biega mi po głowie, a przed oczami nadal mam ich twarze...
P.S. Napewno pogadam dziś o tym w pracy...
Pozdrawiam Was ciepło,
Angela

Brak komentarzy: