sobota, 24 stycznia 2009

Chwytaj chwilę...

Witajcie,

“...Nie ma zbyt wiele czasu, by być szczęśliwym. Dni przemijają szybko. Życie jest krótkie. W księdze naszej przyszłości wpisujemy marzenia, a jakaś niewidzialna ręka nam je przekreśla. Nie mamy wtedy żadnego wyboru. Jeżeli nie jesteśmy szczęśliwi dziś, jak potrafimy być nimi jutro? Wykorzystaj ten dzień dzisiejszy. Obiema rękoma obejmij go. Przyjmij ochoczo, co niesie ze sobą: światło, powietrze i życie, jego uśmiech, płacz, i cały cud tego dnia. Wyjdź mu naprzeciw...”
— Phil Bosmans

Co u Was? Jak mijają Wam dni, tygodnie, miesiące nowego roku? Pierwszy miesiąc już prawie dobiega końca, niesamowite jak to się dzieje? Spójrz na ten miesiąc z perspektywy dnia dzisiejszego...Czego nowego się nauczyłaś? Czego nowego dowiedziałaś się o sobie? Jakie zmiany zauważyłaś? W moim życiu znów wiele się dzieje...:) Moja ciekawość życia wzrasta wprost proporcjonalnie do każdego mijającego dnia...Co przyniesie los??? Tego niewie nikt...ale napewno będzie interesujaco, a ja będę wdzięczna jak zawsze za wszystko co mi da :)
Ferie zimowe: Ja na chwilkę uciekłam i jestem w górach u mojej Przyjaciółki Dorotki... Odpoczywam, delektuję się każdym dniem, każdą wolną chwilą spędzoną z moją młodszą córeczką, starsza jest na obozie narciarskim i ku mojej ogromnej radości jest bardzo zadowolona z postępów jakie zrobiła jeżdżąc na nartach i szczęśliwa, bo poznała nowe koleżanki i kolegów :) Dużo czytam, spaceruję, rozmawiam całe noce z Przyjaciółką, u której mieszkam! Chodzimy do kosmetyczki i na masaże, poznałam nowych ludzi...i jest cudnie... Spokojnie i powolutku...tu wszystko dzieje się wolniej, ludzie nawet wolniej chodzą, jeżdżą samochodami, a jeśli zauważysz, że ktoś jedzie tu szybko wystarczy spojrzeć na rejestrację i wszystko jasne - Warszawka :)))
Niestety wszystko co dobre się kończy, niedługo koniec laby i powrót do Mojego Świata...Ale oczywiście cieszę się, bo tam jest mój DOM, moi Bliscy, Przyjaciele i Ktoś za kim się bardzo stęskniłam :)
Wasza Angela,

Brak komentarzy: