poniedziałek, 19 stycznia 2009

Zrobiłam to!!! Spełniłam kolejne Marzenie :)

Witajcie Kochani,

....Moje Pierwsze Samodzielne Spotkanie/Warsztat
ODBYŁ SIĘ PLANOWO 17.01.2009R. PUNKTUALNIE O 11.15 :)

Kochani, dziękuje bardzo, bardzo serdecznie dziękuję wszystkim którzy uczestniczyli w moim "Debiucie"... Dzięki Wam, mogłam spełnić swoje kolejne Marzenie :)

Jak wypadłam? Cóż, nie mnie to oceniać, mogę tylko powiedzieć, że bardzo się starałam i włożyłam w TO spotkanie całe serce... Wiem, co powinnam była dodać, może co powinnam była zrobić inaczej...po spotkaniu czułam niedosyt...ale totaki obszerny temat Marzenia...bo tam jest wszystko od Poczucia Własnej Wartości, Hierarchię Wartości, przez przekonania, lęki i obawy... Cieszę się jednak, że to co najważniejsze, to co chciałam przekazać, czyli całą procedurę od wyłaniania poprzez kolejne kroki do samej realizacji Mapy Marzeń - wykonałam :) Dużo się działo...bo grupa była fantastyczna :)

Po spotkaniu otrzymałam mnóstwo miłych i bardzo miłych informacji, świadczących o tym, że sie podobało, i żebym robiła TO dalej :) Obiecuję, że dotrzymam słowa, mam mnóstwo tematów, które chcę poruszyć, pomysłów, które chcę z Wami zrealizować...i tyle Wam jeszcze przekazać...nauczyć tego czego sama się nauczyłam...

Teraz odpoczywam...jestem spokojna, szcześliwa i bardzo, bardzo "tu i teraz" :) ale o tym opowiem później...

...Serce obawia się cierpień [...] Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy sięgało po swoje marzenia... — Paulo Coelho (ur. 1947)

Pozdrawiam słonecznie,
Angela

Brak komentarzy: