środa, 14 stycznia 2009

Przygotowania :)

Witajcie moi Kochani,
Mimo "mojego prywatnego zwolnienia tempa" :) straszliwie jestem zarobiona, więc skreślę tylko kilka słów...żebyście pamiętali o mnie, o tym, że Jestem, że o Was myślę i jeszcze o tym, że wciąż mam Wam mnóstwo do przekazania :)))
U mnie jak zawsze dużo się dzieje, ale ja tak poprostu lubię, bo wtedy wiem, że żyje :) Praca, dom, dzieciaki, spotkania, zebrania semestralne, przygotownia do wyjazdów no i przygotowania do mojego spotkania/warsztatu :))) Kochani tak prawdę mówiąc, to już nie mogę się doczekać :) choć nie ukrywam - troszkę się denerwuję, ale to takie inspirujące i podniecające...zamieniłam lęk w ciekawość i ...ciekawa jestem, czy to co i jak przygotowałam spodoba się Wam :) tym, którzy się do mnie wybieracie...

Jeszcze ostatnie małe "poprawki i dodatki" i wszystko będzie gotowe...mam nadzieję :)

Idę do pracy Kochani :) Kocham moją "robotę" i tych fantastycznych ludzi, których mam tu przy sobie... Kilka dni temu kolejny raz dotarło do mnie jak wiele się dzieje w "Naszej Małej Pracowej Społeczności" jak fajnie się wspieramy w trudnych chwilach, razem cieszymy z małych radości i Wielkiego Szczęścia, pomagamy sobie na bieżąco i jak jest "akcja"...
Dziękuje Wam Kochani za ogromne wsparcie, za słowa otuchy, za pomoc i zaangażowanie w moim życiu :)))

Pozdrawiam całuśnie, Angela

Brak komentarzy: