środa, 12 listopada 2008

Marzenia :)

Witajcie Kochani,
Moje Kochane Przyjaciółki i osoby, które mnie dobrze znają wiedzą, że moim ulubionym tematem są Marzenia :) tzn. cały proces od momentu ustalenia jakie są właściwie TE MARZENIA do spełnienia, potem ustalenie czasu realizacji oraz określenie "drogi" czyli kilka pierwszych kroków, które należy wykonać, aby to Marzenie osiągnąć, potem pozostaje nam moja ulubiona część ww. procesu czyli wykonanie MAPY MARZEŃ :) i już gotowe !!!

Myślę, że życie nie miałoby sensu gdyby ludzie nie marzyli... Marzenia dają siłę, nadzieję, radość, napęd, uskrzydlają...Wiecie czym są dla mnie marzenia? Marzenia to CEL Z TERMINEM REALIZACJI :)
Uwielbiam marzyć, przekraczać swoje ograniczenia, tworzyć, planować, realizować...

“Tak wiele jeszcze jest tajemnic
Które tak bardzo chciałbyś poznać
Tak wiele ukrytych pragnień
I nie przeżytych doznań...
a jeśli przyjdzie jutro
I spełnią się marzenia
A co ... jeśli już ich nie masz
Czym zapełnisz puste miejsca
Jak ożywisz martwe serce...
a jeśli przyjdzie jutro
Czy wtedy zapragniesz zobaczyć Całą swoją duszę
Pod zamkniętymi powiekami
Ukryty za kurtyną marzeń
Zanurzasz się w kolejny sen
Gdzie dzieje się co tylko chcesz...
a jeśli przyjdzie jutro
I otworzysz oczy
Czym życie może Cię zaskoczyć?
Czym zapełnisz puste przestrzenie?
Jak ożywisz martwe spojrzenie...
a jeśli przyjdzie jutro
Czy wtedy zapragniesz zobaczyć Całą swoją duszę..."

Wczoraj KTOŚ dla mnie bardzo, bardzo ważny zabrał mnie do pewnego magicznego miejsca, które sam całkiem niedawno odkrył :) Czułam się niezwykle poruszona z kilku powodów:
1. Wiedziałam, że dla Niego to bardzo ważne miejsce :)
2. Ogromnie ucieszyłam się, że zechciał mnie tam zabrać, pokazać je właśnie mnie,
3. A ja czułam magię tego miejsca z jeszcze jednego powodu...dlatego, że byłam tam właśnie z Nim :)

Będę tu na Was czekać :) opowiadać różnego rodzaju historie prawdziwe i te zmyślone o Miłości, Przyjaźni, o Spełnionych Marzeniach... Myślę, że z czasem umieszczę tu również swoje wiersze, opowiadania. Mam mnóstwo pomysłów...

1 komentarz:

Magdalena Samolik pisze...

Angelo - jedno moje marzenie właśnie się spełniło - choć daleko jesteś ode mnie, to od dziś część Twojej wspaniałej energii mam przy sobie pod postacią ślicznego bloga:) Dziękuję, że jesteś!