środa, 26 listopada 2008

Sny...

Witajcie,

"...Powiedz jak Ci minął dzień,
o czym był wczorajszy sen..."

Co myślicie na temat snów? Czy są odzwierciedleniem Duszy? Ja ostatnio śnię piękne sny :) Zastanawiam się, dlaczego tak jest? Hmm, czasem myślę, że śnią mi się dlatego iż przed snem marzę :))) Marzę swoje szczęśliwe życie, doskonale widzę siebie jako Kobietę Spełnioną, Radosną, Szczęśliwą i Kochaną :) , widzę Siebie jako Szczęśliwą i Dumną Mamę :), widze siebie jako dobrą, wspierajacą i zawsze pomocną Córke i wspaniałą Siostrę, widzę jak moje relacje z Przyjaciółmi "rosną w siłę", jak mamy dla siebie więcej czasu :) no i oczywiście widzę jak prowadzę szkolenia, warsztaty... jak stoję przed Wami radosna i rysuję i piszę i jestem w swoim żywiole :)

I pewnie nieodgadnione dla mnie będzie czy to co śnię to odzwierciedlenie moich marzeń czy marzę i dlatego mi się to śni :) Tak czy tak...wierzę, że wszystkie moje marzenia się spełnią i powiem Wam coś w zaufaniu WASZE TAKŻE :)

Buziaki i do jutra :)

Brak komentarzy: