czwartek, 13 listopada 2008

Witajcie,
Dziś jest kolejny cudowny dzień mojego życia :)
Pamietajcie Kochani "Życie to nie jest próba generalna"

Do niedawna myślałam, że moje życie to splot różnych dziwnych i całkiem zwykłych wydarzeń, wiecie taka mieszanka :) na którą mam dość niewielki wpływ, a czasem zupełny brak kontroli. Czasem niepowiem narzekałam, ale zawsze widziałam jakieś "wyjście". Pewnego dnia wydarzenia w moim życiu nabrały tempa, były dla mnie trudną lekcją, postawiły mnie przed koniecznością zmian w moim życiu. Tak rozpoczęła się moja ścieżka rozwoju. Objawieniem było dla mnie to co usłyszałam na jednym z pierwszych moich warsztatów rozwoju osobistego od mojej pierwszej nauczycielki Ewy Foley: "To ja sama, poprzez moje myśli mam wpływ na moje życie!" Moje myśli tworzą moją rzeczywistość! Było to dla mnie Wielkie odkrycie! Zaczęłam obserwować swoje myśli i świadomie zmieniać wszystkie negatywne na pozytywne. Uczyłam się bardzo zachłannie wciąż chcąc wiedzieć więcej i więcej... Teraz wiem, że urodziłam się, po to, żeby czuć się Kobietą spełnioną, szczęśliwą i pełną miłości. Przede wszystkim podjęłam decyzję: biorę pełną ODPOWIEDZIALNOŚĆ za swoje życie. To JA jestem odpowiedzialna za wszystko co mi się przydarza. Uwierzyłam, że moje szczęście i spełnienie zależy tylko ode mnie, a nie od okoliczności zewnętrznych, pieniędzy, mężczyzny, dzieci czy dobrej pracy.

Wczoraj pewna wspaniała Kobieta powiedziała mi : "Angela, żyj tak jakby jutra nie było!!!" I wiecie co? Przyjęłam te słowa do serca i mam nadzieję, codziennie sobie o nich przypominać :)Drogą do zrozumienia i odnalezienia siebie, jest odnajdywanie życia w każdej chwili. Wiem, że moje lęki brały się z tego, że rzadko byłam w chwili obecnej - tu i teraz. Ostatnio na pewnych warsztatach (na których byłam uczestnikiem) dotarło do mnie, że to moje bycie TU i TERAZ jest dla mnie niezwykle ważne i zaczęłam zwracać na to większą uwagę!!! Często zamartwiałam się tym co już było, albo martwiłam się tym, co będzie. Ale dzięki Bogu taki proces trwa u mnie bardzo krótko!!! Cała sztuka polega na tym, aby być poprostu być w chwili obecnej!!! Od kiedy to zrozumiałam zaczęły się dziać w moim życiu cuda...

Do jutra :)

Brak komentarzy: