poniedziałek, 20 kwietnia 2009

Na dobry początek...

Witajcie,

"Świat zobaczyć w Ziarenku Piasku,
Niebo w Dzikiej Roślinie,
Nieskończoność uchwycić w ręku,
a Wieczność w godzinie
..."

Zastanawiałam się ostatnio "nad sensem i wartością życia" ... Ktoś mi powiedział, Angela przecież TY to wiesz, czemu się nad tym zastanawiasz...a ja z uśmiechem na twarzy, patrząc mu prosto w oczy odpowiedziałam...bo lubię...bo wciąż od nowa się uczę, ludzi, siebie, świata, życia....To wszystko jest takie interesujące...ludzie są interesujacy, a najbardziej fascynujące są relacje międzyludzkie!!! Kiedyś napiszę o tym książkę...
Powoli się "podnoszę", "podźwigam" się jak Biedactwo w filmie "REJS" :))) powolutku widzę światełko w tunelu... przeciskam się przez "krzaciory"...nie powiem jest to proces dość męczący, ale za to jaki twórczy :)
Wiem, że może dla niektórych zabrzmi to dość dziwnie, ale odnalazłam w tych ostatnich moich "doświadczeniach życiowych" jakiś głębszy sens...
Także Kochani moi Przyjaciele nie martwcie się o mnie...Dziękuję za Waszą obecność w moim życiu...za cierpliwość, a czasem za uszanowanie mojej chęci pobycią samej ze sobą...za ciszę SMS-owo / Telefoniczną (kiedy trzeba), ale najbardziej dziękuję za dyskretne wsparcie :))))
Dajcie mi jeszcze chwilkę :)))) może dwie...
Pozdrawiam ciepło,
Angela

Brak komentarzy: