czwartek, 30 kwietnia 2009

Najważniejsze...

Witajcie,

Afirmacja na dziś:
Najważniejsze jest to, aby to co najważniejsze, pozostało najważniejsze :)

Z każdym dniem zmieniam się,
zmieniam się i wiem, że istotna jest to zmiana.
Z każdym dniem więcej wiem,
a to bardzo w życiu mi pomaga.
Wiem, że świat jaki jest taki jest,
lecz jest bez wątpienia moim światem.
Czy jest zły czy też nie, nie obchodzi mnie,
bo ja wpływu na to nie mam.
Po co żyć??? Dobrze wiem, lecz nie pytaj mnie...
Każdy swoim życiem żyje.
JA mam coś, TY masz coś, każdy ma swój cel,
każdy swoją Drogą idzie.
Dobrze wiem po co mam starać się
i żyć tylko najprawdziwszym życiem.
Z każdym dniem mocniej wiem co w nim Ważne jest,
a co jest w nim Najważniejsze.
Co dla mnie Najważniejsze jest...
Co tylko ważne - dobrze już wiem.
I łatwiej jest mi z wiedzą tą odnaleźć w życiu swoim sens.


Mówią, że czas leczy rany, że po jakimś czasie wszystko inaczej wygląda, że z czasem nabieramy dystansu...i TO PRAWDA!!!

Pozdrawiam ciepło... Angela
Zapowiada się czarodziejski wieczór... :)

"Fly me to the moon

Let me sing among those stars

Let me see what spring is like

On Jupiter and Mars

In other words,

hold my hand

In other words,

baby kiss me

Fill my heart with song

Let me sing for ever more

You are all

I long for

All I worship and adore

In other words,

hold my hand

In other words, baby kiss me..."

Dobranoc :)

Angela

Brak komentarzy: