poniedziałek, 6 kwietnia 2009

Wiosenny podmuch wiatru :)

Witajcie Kochani,
Wstałam dziś bardzo raniutko wyszłam z Axelkiem i troszkę pobiegałam... :) poczułam wiosenny wietrzyk i zapach...zapach Wiosny...hmmm od razu lepiej :)))

Iluminacja, którą wyciągnęłąm na dziś:
Twoje powołanie sprowadza się do tego, by dowiedzieć się,
jakich działań oczekuje od Ciebie Twoja Dusza. I wykonać je...

Spotkałam się niedawno z moją bardzo dobrą koleżanką - "Starą Znajomą" i dowiedziałam się od mojej "Starej" :) i chodzi tu o lata znajomości, a nie jej wiek :) Znajomej - jakimi słowami opisała mnie do swoich Przyjaciół, którzy mieli mnie poznać u niej na imprezie... Najpierw podobno bardzo dużo o mnie opowiadała (jak ją znam to pewnie zanudzała historiami na mój temat całe towarzystwo), a na koniec dodała pokochacie ją to "Stara Wariatka, która mimo wszystko wciąż wierzy w Miłość :) " W sumie to mi się nawet spodobało...taka prezentacja :)))
Podobno zainteresowało to nawet parę osób i bardzo czekają na spotkanie ze mną i poznanie takiej osoby, bo podobno tacy ludzie w dzisiejszych czasach to rzadkość...
Impreza niebawem...obiecuję, że opowiem jak było :)))
Miłość???
to bardzo dziwne słowo...
Właściwie co ono znaczy?
Miłość, zakochanie, uwielbienie,
kochanie, umiłowanie, zauroczenie,
zakręcenie, zafascynowanie itp...
Dla każdego Miłość może znaczyć co innego...

Słowo - niby zdefiniowane,
tylko przez kogo i dla kogo?

Zakochanie - łatwe zadanie
Dojrzałe kochanie - trudne zadanie
Odkochanie - czasem najtrudniejsze zadanie...

Prawie Odkochana Angela

Brak komentarzy: