niedziela, 10 maja 2009

Dla Ciebie :)

Witajcie,
To dziwny czas w moim życiu...Dzieją się niesamowite i niezwykłe rzeczy...czas, ludzie, wydarzenia-w "Bridzie" Coelho, nazywał TO Zbiegami Okoliczności...W chwili obecnej nie będę o tym pisać ponieważ nie chcę "zapeszyć"...

Oto piosenka, która dziś wpadła mi w ucho...całkiem "przypadkiem"....

"...Śpij, zamnikj oczy śnij, śnij...
Śpij, zamknij oczy śnij, śnij...
A ja będę Twym Aniołem,
Twą radością, smutkiem żalem.
Będę gwiazdą na Twym niebie,
Będę zawsze obok Ciebie

Jak wytłumaczyć Tobie mam,
że jesteś wszystkim tym co mam.
Tym co jest dobre i co złe,
Uwierz tak bardzo...
Kocham Cię :)...

Śpij, zamnikj oczy śnij, śnij...
Śpij, zamknij oczy śnij, śnij...
A ja będę Twym Aniołem,
Twą radością, smutkiem żalem.
Będę gwiazdą na Twym niebie,
Będę zawsze obok Ciebie"


Myślę, że może później jeszcze cos napiszę, teraz lecę na Starówkę, na piwko :)
Znów mam tyle nowych, ciekawych przemyśleń...

Pozdrawiam Was serdecznie,
Angela

Brak komentarzy: