sobota, 23 maja 2009

23-05-09

Witajcie,

Iluminacja na dziś:
Uznaj swoje zdolności rozwijaj swoje talenty!!!
Uwierz w siebie, Uwierz w siebie, Uwierz w siebie :)

Odpowiedz sobie na kilka pytań?
Jakie mam zdolności, w czym jestem naprawdę dobra?
Jakie mam talenty?
Co mnie pasjonuję? Co lubię robić? Co mi sprawia radość?

Odpowiedzi zapisz na kartce, przeczytaj ją kilka razy i spróbuj połączyć ze sobą te informacje :)
Być może dzięki tym właśnie informacjom stworzysz swój własny pomysł na "idealne życie" :)
Połączenie swojej Pasji (tego co się kocha) z pracą zawodową to (dla mnie i dal wielu) fantastyczne pomysł, tylko potrzeba odrobinę odwagi by zrobić pierwszy krok :) Ja robię...wciąż takie eksperymenty :)
Głęboko wierzę, że każdy człowiek przychodzi na świat z pewnymi talentami, zdolnościami i predyspozycjami...należy je tylko w sobie odnaleźć i rozwijać....wiem również, iż każdy z nas doskonale wie co to jest...i co ma rozwijać :)

Więcej informacji? Piszcie maile: angela217@op.pl

Pozdrawiam ciepło,
Angela

Brak komentarzy: