środa, 11 lutego 2009

Moje oczy są nadal zielone :)

Witajcie Kochani,

A oto i kolejny dzień z reszty mojego życia :)

" Bo nie żyję ani w przeszłości, ani w przyszłości. Dla mnie istnieje tylko dzisiaj i nie obchodzi mnie nic więcej. Jeśli kiedyś uda ci się trwać w teraźniejszości, staniesz się szczęśliwym człowiekiem"
Alchemik - P.Coelho


Afirmacja na dziś:
Nie narzekaj... Nie jęcz... Nie marudź... Nie stękaj... To zabiera Ci cenne życiowe zasoby!


Po wczorajszym masakrycznym dniu, tak jak obiecałam, dziś się postarałam i było fantastycznie :)
* Mam Świadków :)))

Trwają "przygotowania" do Impry Roku :))) Z tego co wiem, a dochodzą i napływają do mnie z różnych stron informacje dotyczące: KTO? CO? Z KIM? Każdy ma jakiś pomysł na ten piątkowy wieczór, który ma się przeciągnąć do niedzieli :))))))) Oj, będzie się działo :)))
Alkohol - do wyboru, czyli co kto lubi :) "wielkie żarcie", dobra muzyka, tańce i karaoke (Uwaga - Będę śpiewać!!! :)))
Wszyscy wiemy, że Najważniejsze to WSPANIAŁE, DOBOROWE, WYSOCE WYSELEKCJONOWANE TOWARZYSTWO :)))
**************************************************
"...Gdybym miała powiedzieć co dziś myślę o świecie
z prawą ręką na sercu tak szczerze
powiedziałabym, że jeszcze jeszcze nie jest najgorzej
chociaż czasy do życia mamy podłe...
Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi,
że przed nami jeszcze wiele pięknych dni
Moje oczy są nadal zielone,
w moim oknie wciąż kwitnie nadzieja
i pełne światła są moje dłonie,
jeszcze wierzę w drugiego człowieka...
Gdybym miała powiedzieć co mnie dziś najmocniej boli
powiedziałabym, że słowa nieczułości,
a gdy ktoś mnie spyta czego,
czego się najbardziej boję powiem,
że samotnych nocy i wojen...
Mimo to, gdy wróżę z gwiazd wychodzi mi,
że przed nami jeszcze wiele pięknych dni...
Moje oczy są nadal zielone..."
********************************************
P.S. Moje oczy są nadal zielone... radosne i jest w nich znów TEN blask :)

Brak komentarzy: