niedziela, 8 lutego 2009

Niedziela :)))

Hej Kochani,
Troszkę mi lepiej, aczkolwiek wolałabym czuć się SUPER, a nie tylko lepiej...ale niech będzie i tak :)))

Zrobiłam sobie dziś taki mały Przegląd Swojego Życia :) miałam trochę czasu...
Obejrzałam wydarzenia z przeszłości, obrazy...i zauważyłam ciekawą rzecz otóż te wydarzenia, obrazy gdy w danej chwili kierowałam się miłością, jej mocą i siłą były kolorowe i pełne blasku :) a tam gdzie działałam wbrew sobie, sprzecznie z głosem mojego serca (dobrze, że tych było znacznie mniej) były szare, nijakie...
Zrozumiałam ten "przekaz" w ten sposób...że kiedy idę za głosem serca, wyrażam szczerze siebie, swoje zdolności i przekonania płynące z głębi mnie - jestem najbliżej Szczęścia :))) Wtedy właśnie mogę realizować swoje Niebo tu na Ziemi :))))) ale jest jeden warunek: NIE ZDRADZAĆ SIEBIE I SWOICH PRZEKONAŃ, LECZ KOCHAĆ SIEBIE I SZANOWAĆ :)
TO KLUCZ DO MOJEJ KRAINY SZCZĘŚLIWOŚCI :)))
P.S. Życie jest darem - ponosisz odpowiedzialność za to jak go wykorzystasz
Angela

Brak komentarzy: