poniedziałek, 9 marca 2009

Dzień Kobiecości...

Witajcie,

Dziś rano wyjęłam z pudełeczka z Iluminacjami taką oto myśl:
Wielką radością i przywilejem jest zobaczenie siebie w oczach drugiego człowieka :)
Naprawdę szczerze się ucieszyłam ponieważ, ja w swoim krótkim :) aczkowiek ciekawym życiu miałam to SZCZĘŚCIE, iż doświadczyłam TEGO CUDU i to dwukrotnie :))) Kiedyś bardzo dawno temu i ...całkiem niedawno :)
To wspaniałe uczucie kiedy, jesteś z Kimś tak blisko, tak bardzo, że bliżej sie nie da...tak blisko, że widzisz siebie w Jego oczach, a On widzi siebie w Twoich i masz w sobie tą pewność, nie na 100% lecz na 1.000.000 %, że TO ON :)
Takie szczęście nie zdarza się wszystkim...tak, nie wszyscy mają TO szczęście :)

"...Bo w oczach tkwi siła duszy..." Alchemik - Coelho

Dzień Kobiecości...
...Tak czuję i dlatego to piszę, właśnie teraz i właśnie tu :)
Chciałabym bardzo, bardzo, bardzo z całego SERCA w tym miejscu podziękować moim Mężczyznom - za ich obecność w moim życiu, za Pierwszy Raz :) za wszystkie słowa, gesty, dotyk...za seks i za kochanie, za "kalejdoskop uczuć" jaki dzięki Wam przeżyłam :) za wszystkie te "lekcje"- te cudne i miłe i te trudne, pełne łez...
Każdy z Was z osobna miał ogromny wpływ na to KIM teraz JESTEM, na mój rozwój, ale przede wszystkim na to jaką Kobietą teraz JESTEM :) Kwintesencją Kobiecości jak powiedział kiedyś mój "Cichy Wielbiciel" :)
Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa, życzenia i kwiaty - i tu szczególnie podziękowania za piękne kwiaty przysłane w niedzielę od "Znajomego-Nieznajomego" :))) z okazji Dnia Kobiet - Dziękuję :)))

P.S. Jak dobrze czuć się dobrze w swoim ciele...
Angela-Kobieta

Brak komentarzy: