sobota, 21 marca 2009

Kobieta po przejściach i Mężczyzna z przeszłością...

Witam wszystkich serdecznie :)

Jak to było???

...Kiedy się spotka kobieta po przejściach i mężczyzna z przeszłością...

Dogoń mnie, Złap mnie za rękę i uściśnij z całych sił,
Byśmy oboje poczuli ból tęsknoty, który w nas tkwi.
Dogoń mnie obróć w swoją stronę,
Dotknij swoimi moich ust,
Byśmy oboje się przekonali,
Jak bardzo jesteśmy siebie spragnieni!!!
Dogoń mnie i przytul i nie wypuść już nigdy,
Trwajmy tak Razem złączeni,
Byśmy oboje w końcu poczuli się szczęśliwi...


Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi...nigdy nie wiadomo Kto i Kiedy zakocha się w Twoim uśmiechu...i czasem zrób coś inaczej :)))

Pozdrawiam cieplutko i lecę na spacer :)))

Żyj TU i TERAZ...Przeszłość minęła, przyszłości jeszcze nie ma jest chwila teraźniejsza :))))

### Jest godzina 24.30 właśnie wróciłam z niesamowitego spotkania opowiem o nim jutro...###

Dobranoc,
Angela

Brak komentarzy: