wtorek, 17 marca 2009

Ryzykuj i poprostu żyj :)

Witajcie :)

Ale numer :) Dziś rano wyciągnęłam iluminację:

"Kto nie ma odwagi podjąć ryzyka, ryzykuje najbardziej. Zaryzykuj i dzisiaj zrób coś inaczej."

I... zrobiłam coś inaczej, zachowałam się jnaczej niż zwykle tzn. zrobiłam coś czego nigdy do tej pory nie zrobiłam :))) i ???? Przyniosło niesamowity efekt :))) Ale narazie nie mogę o tym opowiedzieć-nie chcę zapeszyć...

Czasem trzeba zaryzykować, trzeba zawalczyć...aha i wiosna idzie :)))

P.S. Aha i jeszcze cytat, który bardzo mi się spodobał, dziś rano dostałam go mailem, od Kogoś kto bardzo chce, żebym była Szczęśliwa, żebym Kochała i niczego nie udawała...i ten Ktoś doskonale wie, że właśnie taka jestem nigdy niczego nie udaje, zawsze jestem sobą i ...

Oto cytat: "Człowiek kocha albo nie kocha i żadna siła na świecie nie ma na to wpływu. Możemy udawać, że nie kochamy. Możemy przywyknąć do drugiej osoby. Możemy przeżyć całe życie w przyjaźni i wzajemnym zrozumieniu, założyć rodzinę, kochać się każdej nocy i każdej nocy mieć orgazm, a mimo to czuć wokół żałosną pustkę, wiedzieć, że czegoś ważnego brakuje..."

Paulo Coelho "Czarownica z Portobello"
P.S. Pozdrawiam goraco
Angela :)

Brak komentarzy: