wtorek, 31 marca 2009

O weekendzie...

Witajcie Kochani,
Mam Wam tyle do opowiedzenia, a wciąż brakuje mi czasu...
Na razie napiszę kilka słów o weekendzie...
Było bardzo, bardzo fajowo - poznałam genialnych ludzi, w tym także Mężczyzn :) którzy dali mi nadzieję i wiarę w Mężczyzn...Usłyszałam od nich mnóstwo fantastycznych słów, ciepłych i bardzo miłych...słów, które na zawsze zostaną w mojej pamięci...
Obiecałam, że to napiszę a Ty będziesz wiedział, że to do Ciebie może dzięki Tobie znów zaufam :) Kto wie??? Dziękuję za słowa, uśmiech i ogromną cierpliwość jaką miałeś dla mnie - hahaha, w takiej sytuacji ja bym ze sobą nie wytrzymała :)))) Dziękuję!!!
"Degustowałam przepyszne % trunki" :) tańczyłam, śpiewałam, chodziłam po górach (Dorotka przepraszam, że Cię nie odwiedziłam :( wiem, że mi wybaczysz :)))) Pogoda była przepiękna, słońce, błękitne niebo i biały śnieg, słońce...zrobiliśmy mnóstwo zdjęć...może tu wkleję - jeśli "obsada" pozwoli :)
Wiele się działo w mojej głowie...

"...Już teraz wiem,
Wszystko trwa, dopóki sam, tego chcesz.
Wszystko trwa, sam dobrze wiesz,
Że upadamy wtedy, gdy nasze życie przestaje być
codziennym zdumieniem.."

Pozdrawiam Was cieplutko,
Angela

P.S. Wkrótce napiszę o moich przemyśleniach :)

Brak komentarzy: