środa, 4 marca 2009

Spotkanie :)

Witajcie moi Kochani...
Dziś mam ciekawy dzień...inny niż dwa poprzednie :(

Chcę w kilku słowach opisać bardzo ważne dla mnie spotkanie :)

Magia Naszego spotkania :)
Zupełnie niespodziewanie spotkało się Dwoje Ludzi :)
Potem było kolejne - nieśmiałe spojrzenia...
Potem kolejne - dotyk, muśnięcie warg, pierwszy pocałunek (którego nie zapomnę)
Oczekiwanie,
Spotkanie,
Rozmowa,
Milczenie,
Rozmowa,
Kochanie :)
Bycie ze sobą...
Mimo wszystko dobrze, że byłeś, że Jesteś (gdzieś tam), że Żyjesz :)))

Rozkojarzona, zakręcona i lekko nostalgiczna Angela

P.S. I wciąż mam nadzieję, że:

Uparcie i skrycie och życie kocham cię kocham cię kocham cię nad życie
W każdą pogodę potrafią dostrzec oczy moje młode niebezpieczną twą urodę
Kocham cię życie poznawać pragnę cię pragnę cię pragnę cię w zachwycie
choć barwy ściemniasz wierzę w światełko, które rozprasza mrok
Wierzę w niezmienność Nadziei nadziei
W światełko na mierzei co drogę wskaże we mgle
Nie zdradzi mnie
Nie opuści mnie
A ja szepnę skrycie och życie kocham cię kocham cię kocham cię nad życie
Choć barwy ściemniasz
Choć tej wędrówki mi nie uprzyjemniasz
Choć się marnie odwzajemniasz
Kocham cię życie
Kiedy sen kończy się kończy się kończy się o świcie
A ja się rzucam z nadzieją nową na budzący się dzień
Chcę spotkać w tym dniu Człowieka co czuje jak ja
Chcę powierzyć mu Powierzyć mu swój niepokój
Chcę w jego wzroku Dojrzeć to światełko które sprawi,

że On powie jak ja - jak ja :)
Uparcie i skrycie och życie kocham cię kocham cię kocham cię nad życie
Jem jabłko winne
I myślę ech ty życie łez mych winne
Nie zamienię cię na inne
Kocham cię życie
Poznawać pragnę cię pragnę cię Pragnę cię w zachwycie
I spotkać człowieka, który tak życie kocha
I tak jak ja Nadzieję ma...

Brak komentarzy: