czwartek, 12 marca 2009

Nie chce mi się spać...

Witajcie wieczorowo,
Nie chce mi się spać...
Szukam w Internecie, w książkach, w głowie odpowiedzi...na pewne dręczące mnie pytania, np na takie: Dlaczego pewne sytuacje, wydarzenia wciąż powtarzają się w naszym życiu??? Czasem troszkę zmieniają się okoliczności, czasem osoby...ale lekcja pozostaje lekcją...
Czy to oznacza że nie jest ona do końca "przepracowana"? Czy to, że nie wyciągneliśmy z tej lekcji odpowiednich wniosków i będą się one wciąż powtarzać, do skutku :( aż pojmiesz, zrozumiesz...
W tle leci Stare Dobre Małżeństwo...hahaha Ty wiesz, dlaczego się śmieję :)
"...Szliśmy do siebie Ty i ja
A drogi nasze wciąż mroczne były
Lecz znalazł się ktoś
I pomógł nam się spotkać
Wśród zielonej naszej równiny
Wyszliśmy piękni dla siebie
I tacy zadziwieni
Nasze serca gorące
Bić równo zaczęły
Jakby same tylko były na Ziemi
A przecież mogłem być
Przed twoją erą
A przecież mogłaś być
Przed moją erą
Zbiegliśmy razem Ty i ja
Z gór ośnieżonych w ciepłą dolinę
Kto tak dobry był
I pomógł nam się spotkać
W tej oszalałej gęstwinie
Wyszliśmy nadzy dla siebie
Z nocy na światło dzienne
Nasze zegarki ślepe
Chodzić nagle zaczęły
O jednej i tej samej godzinie
A przecież mogłem być
Przed twoją erą
A przecież mogłaś być
Przed moją erą..."
Czasem tak jest spotykasz Kogoś, kochasz... Czy to dobre czy złe??? Nie oceniaj, a nie będziesz oceniany...
JA niczego nie żałuję...przynajmniej czułam COŚ niezwykłego :)
Cytat na okoliczność myślenia o "lekcjach":
"...Wojownik światła zauważa, że niektóre sytuacje w życiu powtarzają się.Często staje przed problemami, z jakimi już kiedyś się zetknął. Wtedy wpada w rozpacz.Wydaje mu się, że nie uda mu się zrobić kolejnego kroku naprzód, ponieważ trudności i kłopoty znowu powracają."Przecież już kiedyś przeszedłem przez to samo" - skarży się w duchu."Co prawda, już kiedyś to przeżyłeś - odpowiada jego serce - ale nigdy tego nie pokonałeś".Dopiero wtedy wojownik pojmuje, że doświadczenia,które powtarzają się wielokrotnie, mają jeden jedyny cel: nauczyć go tego, czego jeszcze nie potrafi..."
Chyba lepiej będzie jak pójdę spać...
Dobranoc :)
Angela - ta co czeka na wiosnę :)))))

Brak komentarzy: